sobota, 12 kwietnia 2014

- Promyki tygodnia - #1

Witam w piękne sobotnie popołudnie!

Korzystacie z cudownej, wiosennej pogody? Mam nadzieję, że tak :)

Dziś, w ramach przerwy w nauce, postanowiłam rozpocząć na blogu serię, którą uwielbiam przeglądać na innych blogach. Mam na myśli linki tygodnia (i wszelkie tego odmiany). To świetny sposób na poznanie różnych stron, odwiedzenie nowych blogów lub posłuchanie ciekawych piosenek. Mam nadzieję, że wam też się spodoba :)



SŁUCHAŁAM:

Lea Michele - If you say so

 



Odkąd oglądam serial Glee, miałam mieszane uczucia co do odtwórczyni roli Rachel. Jednak jakiś czas temu jej głos po prostu mnie zahipnotyzował, do tego podziwiam ją za siłę i optymizm, mimo tego, co przeszła. 


CZYTAŁAM:

Tomasz Witkowski - Zakazana psychologia
Źródło zdjęcia




OGLĄDAŁAM:

Veronica Mars (2014)
Źródło
Może jestem już trochę za stara na Veronicę Mars, 
jednak gdy byłam w gimnazjum, był to mój ulubiony serial.
 Film musiałam obejrzeć - z sentymentu :)



PRZEGLĄDAŁAM:

Uwielbiam śmieszne lub słodkie obrazki/zdjęcia ze zwierzętami. Nie mogłam powstrzymać uśmiechu, gdy zobaczyłam świetne minki tych jeży :)

Jakiś czas temu natknęłam się na kalkulator czasu, spędzonego na oglądaniu seriali. Ilość dni, jaka mi wyszła, trochę mnie przeraziła. Chyba powinnam sobie zrobić odwyk od serialowej mani ;) 
Sprawdźcie, czy wam też seriale zajmują znaczną część roku :P

Z racji moich studiów, większość tych eksperymentów znałam. Jednak ich wyniki są na tyle ciekawe, że warto je znać. 

Planujesz wiosenną metamorfozę? Z tą stroną możesz sprawdzić, w jakim makijażu i fryzurze będziesz wyglądać świetnie. Polecam szczególnie opcję z wyborem makijażu, okazało się, że pasują mi kolory, na które nigdy nie zwróciłabym uwagi. 

A może twojej kuchni przyda się mała metamorfoza? Na blogu 'A beautiful mess' pojawił się tutorial na zrobienie zegara z... łyżek kuchennych. Efekt jest niesamowity, a do tego proste wykonanie.

BYWAŁAM:

Ten tydzień upłynął mi na spotkaniach z przyjaciółmi. Pierwszy raz wybraliśmy się też na piknik do Parku Śląskiego, polecam! W tygodniu nie było tam zbyt dużo osób, a piękna pogoda pozwoliła mi na naładowanie akumulatorów na cały tydzień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Osobowość kształtuje się nie przez piękne słowa lecz pracą i własnym wysiłkiem." A. Einstein

Nie chcę pustych słów - konstruktywna krytyka i opinia mile widziane :)