wtorek, 31 grudnia 2013

- Résumé -> 2013 -

     Ostatni dzień roku u większości osób wywołuje chęć podsumowania przeszłości i stworzenia planów na przyszłość. Nie jestem wyjątkiem, jednak w tym roku postanowiłam się do tego zabrać trochę inaczej niż dotychczas. Powód był prosty - podsumowania tworzyłam w głowie, a wszelkiego rodzaju postanowienia po prostu przekładałam z roku na rok. Tym razem będzie inaczej. Zacznę od podsumowania, bo ten rok był jednym z tych, gdy uśmiech gościł na mojej twarzy bardzo często, co w moim przypadku jest powodem do dumy.



Jaki był dla mnie 2013 rok?

 


 Był rokiem podróży
     Nieważne, czy mam na myśli podróże po Polsce czy Europie. Ważne, że udało mi się zwiedzić kilka miejsc i naprawdę odpocząć. Można odpoczywać wszędzie, w domu również, ale na prawdziwych wakacjach można porządnie naładować akumulatory - a wspomnienia upalnych dni spędzonych w pięknych miejscach bywają pomocne, gdy nadchodzą zimne dni.

 Był rokiem "pierwszych razy"
     Uśmiecham się na samą myśl o tym, jak zaskoczyłam siebie (i innych) w tym roku. Muszę się przyznać, że ogromna ze mnie panikara - ale walczę z tym! Dowodem na to jest kilka wydarzeń z tego roku: pierwszy samodzielny lot samolotem, pierwsze próby rozmawiania z obcokrajowcami w obcym języku, pierwsze samodzielne zwiedzanie Paryża, pierwsze spotkania z wolontariatem, pierwsze spotkanie z kimś sławnym, kogo od lat podziwiam.

 Był rokiem spotkań z przyjaciółmi
     Jestem zdecydowanym introwertykiem i nie mam zamiaru z tym walczyć, bo lubię tę cechę :) Ale w tym roku udało mi się zrównoważyć chęć siedzenia w domu i wyjścia ze znajomymi, i jestem z tego powodu bardzo zadowolona.

 Był rokiem radości, małych i dużych 
      Spotkań z rodziną, pojawienia się nowych jej członków.

     Mogę powiedzieć, że ten rok był rokiem dumy z samej siebie i nowych wyzwań, którym udało mi się sprostać. Nie wiem, co przyniesie następny, ale jestem pełna nadziei, że podsumowanie roku 2014 będzie równie optymistyczne.


2 komentarze:

  1. Mój rok również był rokiem "pierwszych razów" i spotkań z przyjaciółmi, z czego ogromnie się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

"Osobowość kształtuje się nie przez piękne słowa lecz pracą i własnym wysiłkiem." A. Einstein

Nie chcę pustych słów - konstruktywna krytyka i opinia mile widziane :)